Ebba Grön o trevligt samtal :D<3

Linköping idag då! Snackade om de jobbigaste! Vi spelade även teater om hur jag skulle göra/säga om han skulle ringa mej. De gick rätt bra, förutom att jag as garva hela tiden ! Sen kollade vi lite på annat :)

Efter de gick jag och morsan och köpte mina skivor! Ebba grön samlingen :)

När jag satt på tågen tillbaka till Norrköping ringde älsklingen :)<3 Jag blev jätte glad :D<3 Tack för att du är så underbar<3 Jag älskar dej <3

Kan inte skriva så mycket som jag vill eftersom min morsa bara MÅSTE ha datan -.-'  Hon kan inte vänta en halv timma elelr så, utan NEJ så fort hon kommer tillbaka efter hon har vart ute med hunden så ska hon absolut ha den! USCH!

Kommentarer
Postat av: Anna & Mimie

Sv: Hahha , förlåt , men jag vet inte om det du sa :)

Jag går på teater först & ffrämst för att övervinna min rädsla för scenskräck (a)



/ M

2009-04-29 @ 18:29:42
URL: http://corazonn.blogg.se/
Postat av: Anna & Mimie

Sv: Skönt att höra, är skitnervös inför min första pjäs om 3 veckor :o

Har du ngn fråga till min frågestund ? (a)

Puss / M

2009-04-29 @ 18:35:07
URL: http://corazonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0