Livets mening ?

Livet hela väg är krockig och väldigt svårt att ta sej över. Det kommer alltid nya hinder, men på vägen så hittar man någ livets mening.  Jag tror att min mening med livet är att leva tsm med Daniel och uppfylla alla mina egna drömmar, hjälpa honom med att uppfylla hans och att uppfylla våra gemensama drömmar. Jag kommer alltid stötta och hjälpa dej älskling<3

i min ålder brukar man oftast inte ha stött på så mycket hinder, och dom flesta som har stött på mycket och svåra hinder finns kanske inte mer, jag vet att de är väldigt svårt att ta sej över alla hinder, men prata med nån som verkligen bryr sej hjälper :) TACK ÄLSKLING<3

Men alla behöver också accpeteras för den man är inte för vad man gör och vilka val man gör i livet, vilket samhället har väldigt svårt med, men jag har haft turen och är accepterad :)

Men nu lite heder till världens mest underbaraste person, Daniel.
Hur många gånger har jag ine fått utbrott på dej ? Hur många gånger har inte du fått smällen som andra borde ha fått? Hur många gånger har inte jag slagit dej? hotat dej att ta livet av mej? Och jaa allt annat, ändå är du kvar, nu börjar jag at gråta, jag är så jävla tacksam att du fortfarande finns här för mej, och även med tanke på allt jag har ställt till med och hur jävla sårad jag har gjort dej. Om du bara visste hur jävla mycket jag älskar dej, de är någ därför jag gråter. 
Jag kan inte säga nåt annat än att jag har världens underbaraste och bästa pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Danne

Du gör mig generad älskling :$ sluta med de :P Jag har världens, mysigaste, underbaraste, sötaste, snyggaste, sexigaste och bästa flickvännen som finns! du är helt perfekt, och duktig på att göra mig galen ;) Jag lovar dig att det är och kommer alltid vara vi <3 Du är helt otrolig älskling, så mkt som jag har kämpat för att få dig<3 Jag älskar dig obeskrivligt jävla mycket <3

2009-04-22 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0