M.S.N = Minnen ^^

M.S.N är jag o två av dom som va mina bästa kompisar i min förra skola.
M står för Marre ^^ Skit gó tjej som alltid stod för vad hon sa och hon lämnade aldrig min sida :)
S, jaa de står då för lilla mej ^^
N står för Nadi, skit gó tjej de med som alltid var glad :)

Jag saknar faktiskt ibland våra tider, även tiden då Jasse va med också :) Wiiee girlpower ^^
faan alltså, vi har haft så otroligt kul tsm :)
Jag och Nadi hittade jämt på tokigheter medans Marre och Jasse oftast godkände det och vi hade otroligt kul!
Vi brukade stå emot alla elakheter från dom andra tillsammans :) Tillsammans va vi starka :)
Wiee :) saknar er ibland jävligt mycket men jag vet att ni alla sköter sitt :)
Jasse hoppas jag de går bra med musiken för :)
Nadi hoppas jag fortfarande går i engelskatalande klass :)
Marre, jaa du hoppas du iaf kommer in i gymnasie :)

Hehe miss you girls^^





Hrm nu till annat skit. Just nu HATAR jag Linköping, men ska fortsätta gå, allt för att slippa alla idiotiska känslor :)
Och allt för min pojke :) och så ska pappa beställa en tid hos en läkare till mej eftersom han tror jag har nån hjärtsjukdom, samma som han.. Jag HATAR läkare! Men men ^^
Jaa jag klagar mycket, förlåt.. Till lite roligare saker :) Älsklingen va här hela förra veckan :) Va underbart kul :D<3 Tack för den fina födelsedagspresenten :)<3 
Vi va även på en heldag på stan åt glass, godis och Thai och så gick vi på bio. De va helt perfekt och underbart :D<3 
Jag älskar dej Daniel<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0