landet :D

Är ute på landet och de ända jag kan tänka på är att mysa under täcket med min Daniel, eftersom de är så passt kyligt ute !
Vi var och plockade svamp förut och plockade närmare 4 kg :)
Jag hittade nästan all svamp :P

Våran hund är i alla fall glad :) Hon springer rutn huset och fram och tillbaka, medans jag sitter och fryser !

Men om två veckor är jag hon älsklingen och myser! Längtar så otroligt mycket !
Tänk att vi har varit tillsammans i tio månader älskling, det är helt otroligt!
Men jag älskar dej av hela mitt hjärta :)<3

Imorgon kommer vi åka hem igen efter vi har plockat bär :)
Vi ska även baka blåbärskaka :) JÄTTE GOTT!

Ska kanske basta sen och skulle vilja ha bastukokt korv, de är så otroligt gott! men de får vi ta nästa gång :)
De är otroligt skönt att basta och de blir ju ännu underbarare om Daniel skulle vara här och basta med mej sen :)<3

Nu håller min morbror, mamma och morfar på och grillar, de ska bli gott :)

Datans batteri är snart på halv så om typ en timma måste jag ladda den :P


Men jag ska nog ta och sluta nu :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0