Förvirrat.

Just nu snurrar massa textrader i huvudet på en. Massa bra textrader till dikter, svårt att fånga dom o få ner på ett papper. Sen beslutsångest  för gymnasievalet. Media eller bageri o konditori eller estetiska teater. Jag älskar att baka, skriva och stå på scen, jaa jag har ett stort problem. Alltså många säger jag skulle passa bra som skådespelare eller nåt imon media eftersom jag är en person som ÄLSKAR att höras o synas, även om de inte märks. Men de är ju så att när man väl spelar teater så slipper man göra de överallt. jag spelar teater i den sal vi är i och på scen, även hemma när jag repeterar, sen är jag bara mej själv och de är jävligt skönt.
Men att skriva och uttrycka mej så är otroligt kul och skönt, jag har skrivit runt hundra dikter och dom finns på internet. http://www.Sannas-dikter.com om du är nyfiken. Har skrivit i 3 år. Så funderar på nåt sånt.
Baka är också otroligt kul, att få skapa nåt med händerna och sen se hur folk njuter av de. 

Men men snackar just nu med en kompis som har samma intressen som mej! Vi har typ samma val ^^

Ha de bra fortsättning på dagen ^^


Kommentarer
Postat av: Jäzzi

Jag tkr du ska välja media mä mej^^ (A)

2009-01-15 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0