Vanlig dag .. vanliga tankar

Kristendom hit och kristendom dit, varför ska man läsa religon i skolan? De är så otroligt lång tråkigt och våran lärare lär inte ut bra för den delen! Ältar samma saker hela tiden, men kah kom på en sak under våran kristendomslektion, jag är ju född på en långfredag då jesus hängdes, då är jag ett barn av djävulen ^^

Men men, de är så mycket funderingar o så just nu. De är jobbigt med en lillebror som jämt ska påmina en om ett misstag, funderar på att flytta till pappa för att få de bättre, men de är ett par saker som måste fixas först och så.  

Ibland känns mitt liv så himla onödigt, men jag vet att jag är värdefull för så otroligt många och många av dom skulle säkert offra livet för mej och jag gör desamma för dom, älskar er.

De är så otroligt svårt att få ut sina tankar så här, de är enklare när man ska skriva en dikt, men jag har tappat bort min talang med dikter och de är inte alls bra!  Jag vill verkligen kunna skriva ut allt jag känner igen,  visst de kan jag göra här med, men de är inte samma sak. Tyvärr.

Imorgon är de bara två veckor kvar tills älsklingen kommer ^^ Ska bli underbart att få hålla om dej igen och få känna dina läppar mot mina och bara få känna dej nära mej igen<3 Saknar dej och älskar dej otroligt mycket<3


Aja ska någ sluta skriva nu^^ men men ha en bra kväll så hörs vi väl snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0