GAAAAAAAAAAH! Studiebidrag? JAG HOPPAS DE!

Jävla bajs. Okej nu kommer de nåt helt nytt för er som läser min blogg lite då och då, jag är då inte svensk medborgare utan finsk och måste ansöka efter studiebidrag och de tycker jag är sjukt! De är inte ens SÄKERT att jag kommer få studiebidrag och då kan jag inte åka till min pojkvän, gå på bio(New moon) som jag har planerat med Rosa åsna, eller nåt! DE är så otroligt jävla sjukt! Jag kommer knappt ha råd att köra till skolan med moppe, eller ta bussen. OCH JAG HATAR ATT CYKLA!   Jag är född här i sverige, min mamma är född i sverige men hel finsk och pappa är född i sverige och hel svensk! OCH DE ÄR INTE ENS SÄKER ATT JAG SKA FÅ BIDRAG BARA FÖR ATT JAG INTE ÄR SVENSK MEDBORGARE!
De är väl en självklarhet eller har jag fel?
Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck!
GAAAAAAAAAAAAH!
I värsta fall får jag göra som ungdomar i andra länder, ARBETA! Ta lite extra knäck nånstans och samtidigt hinna med skolan... Skiit... De kommer inte gå bra! Jag är inte känd för att kunna klara att vara uppe länge, fråga min älskling, jag somnar jämt ifrån han när vi smsar! FÖRLÅT ÄLSK!

Så nu ber jag bara att CSN ger mej studiebidrag eftersom jag behöver de!
Hoppas att ansökan går igenom....

Nu väntar jag att jag ska få ringa älsklingen, men även på att han ska komma hem från öland, han har varit på en klassresa och de ska bli kul o få höra om de ! jag älskar dej mest av allt älskling och vill inget annat än att du har kul<3

Kommentarer
Postat av: M O A E N G L U N D

sv: hehe jaha då har vi sökt typ lika då för jag har också sökt till IT-media på JB, och jag hoppas att det blir kul :)



Jag kommer nog sakna min klass lite, min klass är "skolan skräck" HAHA lite patetiskt tycker jag. MEn det kankse stämmer. Vi fick ju inget gjort på 2 år. Men nu är alla mognare så nu går det ju bra utan att spendera lektionerna för att utrasa bråk osv.. Men jag kan ju säga att min tid i högstadiet var kankse inte den bästa. Kan ju säga att man var "kriminell" Men nu är det stopp på den saken. Så även om det har hänt en jävla massa saker både bra och dåliga så kommer jag nog sakna det lite, jag har ju haft så jävla roligt egentligen! :D



Och det där med kompisen X, min så kallade "bästa kompis" är det det handlar om egentligen.

så här är det : Jag var tillsammans med en kille för ett år sedan och det var ju mest på skoj osv.. och det varade inte så specillet länge iheller. Men på en fest så råkade jag strula med hans bästa kompis kusin framför hans ögon. Jag vet inte vaför men det bara hände. Sånt händer när man är full och dum. så det tog slut iallafall dagen efter så då åkte han till en av mina kompisar och var där fast i ett annat hus. En vecka efter det tog slut mellan mig och han så knullade han med min kompis. Fatta vad jag vart sårad, seriöst. Så jag snackade inte med hon på hur länge som helst. Och sen så har ju hon sagt nu i 1½ år att hon bara leker med han för att ha någonstans att åka till. Och att det aldrig skulle bli något mellan dom. och jag har ju varit så dum att trott på det då. Men bara nu för typ ca 1 måndad sen så fick jag redan på att dom var tillsammans. Och nu så sitter jag och stör mig på det. Och jag har sagt att hon får välja mellan han och mig. Och det värsta jag tycker nog är att on förstår varför jag är sur/arg/besviken! :O

Sånt gör inte äkta vänner!

2009-06-02 @ 19:55:21
URL: http://julimoaa.blogg.se/
Postat av: M O A E N G L U N D

sv: ja visst kan du adda min msn :) jag har en msn specilellt för dom som kommer ifrån bloggen osv, du förstår nog vad jag menar :) adda [email protected] så kan vi fortsätta samtala där som det vi snackade om :) det där om media så vill jag skriva, eller typå jornalist, det verkar jätte kul. allt innom media verkar roligt :D

2009-06-03 @ 15:02:43
URL: http://julimoaa.blogg.se/
Postat av: M O A E N G L U N D

sv: du jag älskar det programmet jag med :)

2009-06-03 @ 15:46:59
URL: http://julimoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0