Kommer vara borta ett tag!

YEY!
Första dagen på sommarlovet och jag ska först till tandläkaren och sen till Daniel<3
men tråkigt väder är de ! USCH!
Haha, vi hade tur med vädret igår på avslutningen :)
Efter avslutningen träffades vi i klassrummet igen :) 
Jag fattar mej inte på en vis person som sitter och smsar under den sista gången vi träffas som en klass! 
En av våra lärare grät och hon sitter och smsar! 
Sjukt!
Jag kunde faktiskt låta bli o kolla min telefon när vi var där inne, även om jag fick sms.
Av pappa faktiskt! Han blev jätte glad att få höra att jag har fyra VG och resten G i slut  betyg vilket jag själv tycker är väldigt bra för att vara jag! 
Jaa efter allt ajg har gått igenom, så har de inte varit lätt att sköta skolan! Men jag har gjort mitt bästa! 
Nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på JB IT-media!


Men men ha en bra första vecka på sommarlovet alla bloggare och läsare, så ses vi efter söndag nästa vecka :D
Men en massa och skriva om :D

Kommentarer
Postat av: M O A

det är ju tur att det funka nu då :)

2009-06-14 @ 00:32:21
URL: http://stinapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0