Linköping och avslutningsfest :)

Alltså varför är man ovälkommen och oönskad?
Jag vet inte.. Men de tänker jag skita i nu!
Imorgon ska jag till gamla Linköping med elevrådet!
Jag och Erre ska ha jätte kul ;)
Erre gick i min klass i 6:An men bytte till profilklass sen :)
Men vi är fortfarande vänner :)

Sen efter de så ska jag på niornas avslutningsmiddag :)
Ha min fina klänning på mej med den snygga jackan till :D
Hoppas de kommer bli kul :)

Vet inte vad jag ska skriva xD
De är väl typ bara de!
Men jag kommer inte uppdatera nåt imorgon :)
De kommer komma en massa på fredag ist :D

Kommentarer
Postat av: M O A

Hej! Det är Moa ifrån julimoaa.blogg.se Jag vill bara informera dig om att jag har startat en ny blogg. http://stinapetronella.blogg.se istället för julimoaa.blogg.se . Jag hoppas att du besöker min nya blogg lika mycket :) puss och kram



stinapetronella.blogg.se

stinapetronella.blogg.se

stinapetronella.blogg.se

stinapetronella.blogg.se

stinapetronella.blogg.se

stinapetronella.blogg.se

2009-06-03 @ 21:50:07
URL: http://stinapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0