No DAD!

Nu har jag sagt upp kontakten med min pappa!
Han är inte alls snäll och tänker inte på sina barn utan enbart på sej själv!
Han har bara ett barn kvar.
Han ska visst förstöra mitt liv.
Han kommer inte lyckas, jag har morsan på min sida!

Min mamma är världens bästa, hon har alltid kommer på våra avslutningar, alltid till teatern, alla möten i skolan, till och med tröstat mej så fort nån kille har lämnat mej!
I lördags hade hon och jag en underbar dag på stan, hon är min mamma och min allra bästa vän.
Och igår va vi på Maxi och hade kul :D

Hon känner mej bättre än vad pappa gör, inte för att han någonsin kommer få lära känna mej.
Om jag får barn i framtiden så har dom ingen morfar, jag vill inte att han ska få ha del i deras liv efter vad han har gjort mot mej!

Jag skulle aldrig sätta nån annan, speciellt inte mej själv, innan barnen!
Till och med mina syskon går förre mej själv eftersom jag älskar dom! 
Jag har inte träffat  min lillasyster på snart ett år!
Och hon är en riktig solstråle den ungen!
Så fort hon kommer in i ett rum så går de inte att vara ledsen längre!





Jag ORKAR inte vara stark längre, jag orkar bara inte...

Kommentarer
Postat av: M O A E N G L U N D

Nämen fyfan! Stackars dig<3

2009-06-02 @ 14:56:31
URL: http://julimoaa.blogg.se/
Postat av: M O A E N G L U N D

sv: heha ja ! jag längtar också till sommarlovet jätte myck! :D Det är bara lite mer än en vecka kvar nu :D Vad har du sökt för något gymnasium? :D

2009-06-02 @ 14:57:27
URL: http://julimoaa.blogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!

HEJSAN SOLSTRÅLE!

Allt bra med dig idag då ?

KRAMAR

2009-06-04 @ 09:23:40
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0