En till vecka.

En vecka i taget, en dag i taget, ja de är väl så man lever just nu. Bup besök och panikdagbok, ja de är vad man har att göra. Men skolan och teater och underbara pojken tar också mycket tid som får mej att må helt underbart! 
Måste bygga upp mina betyg och borde plugga just nu, har engelska kapitelprov på fredag och nationella i engelska veckan efter, tiden går fort! imorgon har man att välja på Matte A eller No prov, Noprovet är ju viktigare, och genomgångarna på matte A finns i matteboken, men men vi får se hur de blir.
 
På tisdag är de teater och jag måste verkligen lära mej replikerna nu! Fan alltså, jag brukar lära mej dom fort! Ska plåga pappa med de nu! så är de bara..

Om ett par veckor drar man ut tänder också och typ en vecka efter de får man tandställningen o två dagar efter det kommer älsklingen :D<3 och mitt i allt de där fyller morsan ^^

Men ha de bra så hörs vi väl snart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0