Angry or Happy... Or väldigt flumm xD

Halvt arg halvt glad, men jag borde stänga av allt skit o åka här ifrån!
Ärligt jag behöver verkligen komma här ifrån :)
Nu börjar jag verkligen bli flumm och ändå inte kommer skriva nåt vettigt..

MEN JUST HON KAN GÅ OCH DÖ DIN FULA JÄVLA WANNABE! LÅT MIN ÅSNA VARA !
Dumma bimbo!

alltså ärligt folk har problem med mitt emo och de hatar jag ! Ska skjuta varenda jävel som har problem med nån jag känner !  Så fuck off!

Du är så bimbo att ingen kan slå dej lilla vän.
"jag är så otroligt svensk och rasist ändå älskar jag min neger och blatte musik och kan knappt stava"
Otroligt att du ens kan kalla dej svensk! Bara för att dina föräldrar är svenska så betyder de inte att du är de!

Wiee sur och flumm ^^


Min åsna och mitt höghus o jag äger alla :D<3 och så min FinnePinne :D<3 haha xD


Ojoj nu har jag tappat bort mitt USB-minne IGEN xD

Jag hitta den :D

Haha aja nu ska jag sluta xD


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Usch låter inte allt för kul!

Jo, den har varit bra. Fast har varit sjukt trött :P

2009-05-05 @ 18:36:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jäzz

Haha ja Sanna dä gör vi^^

O Bimbon är de bara o ignorera^^

2009-05-08 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0