avslut på teater=början på en underbar tid med Jäzzi!

Igår hade jag och Jäzzi skit  kul! först cyklade vi till pappa o hämta min pengar (A) sen fortsatte vi ner till stan och teatern som hon skulle se mej spela men innan de kollade vi på fula klänningar och så åt lite snabbt på McD!

Sen efter teatern så cyklade vi hem igen xD
Så jag cyklade till mej o åt! och bytte om och tvättade bort all smink ! Sen möte jag upp Jäzzi och vi gick till bussen o jag ringde älsklingen :) sen väl framme vid galan va vi ju inte bara lite udda! hehe! Vanliga kläder (hade bara en timma o göra allt)  och alla andra hade värsta kläderna och allt! Förutom dom som hade spelat teater efter oss :)
Men galan va kul! Bara älsklingen som saknades! <3

Idag har vi haft idott hela dagen! Fast vi gick 800 meter xD Jäzzi gjorde de dära dumma kul saken xD (orkar inte stava just nu xD) men inte jag eftersom jag har problem med mina handleder och gör jag de så måste jag knäcka min handled typ tusen ggr !    Sen gav jag svar på tal så fort Bimbo sa nåt!  Jag tänker inte hålla käften längre!
Sen hade vi jäääääääääääätte lång rast ! med krov med bröd och massa skoj med Jäzzi :) Sen springa 100 m som nästan fick mej att spy eftersom jag va halft hungrig fortfarande! Så jag hoppade aldrig längdhopp! Och Jäzzi hade ramlat när vi sprang 100 m ! :O På vägen hem gick vi till en busshållplats förre den där alla andra var! hehe men men :) sen åkte vi inte så långt för att när vi väntade på nästa buss efter hoppat av den andra så kom Jäzzis mamma o hämta oss :) Tackar :)

Senare ska jag ringa till världens underbaraste pojkvän :)<3

HA DE BRA :D<3


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: asså, ja men jag har haft så otur med mina ericsson, men nu köpte jag en LG, och jag älskar den!!

2009-05-11 @ 18:34:22
URL: http://julimoaa.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: hehe ja :D

2009-05-11 @ 18:46:57
URL: http://julimoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0