En underbar vecka med underbara Jäzz :D

Tjoho :D Veckan har varit  underbar!
Måndagen va rätt kul även om man fick höra de ena efter de andra xD
Tisdag  va inte kul! Nationella !
Onsdag. SKÖNASTE! Haha vi skulle städa i två timmar runt skolan efter en timma kommer klassen och säger att vi ska samlas :S Jag och jäzzi va ju inte klara! OCH DE VA ÄCKLIGA ANVÄNDA KONDOMER DÄR VI STÄDADE! Men men Vi hade rätt kul ^^      Innan hade två klasskamrater sönder en annans klasskamrats kexchoklad så de blev ett jävla liv om de så vi hade en timma exrta rast !   Efter skolan gick jag och jäzzi till henne och så snackade vi om anden i glaset och sånt !  Men faan vad kul vi hade! Senare skulle vi typ till kyrk-kören men vi fick inte börja så jag följde med när jäzzi skulle till ungdomsgruppen istället. Fan vad kul vi hade efter de eftersom vi va dö flumma! Vi hade en riktigt sjuk fantasi xD haha, men ialla fall så sov hon hos mej!
Torsdag, börjar med en dusch , sen försöka fixa Jäzzis hår! Aja de blev att vi nätsan fick springa till bussen!
Ingen kul i riksdagshuset! Men på stan va de rätt kul ^^  Sen när vi skulle till Gröna hittade vi inte de ibörjar så vi irra runt i över en timma xD men sen på gröna åkte jag  inte så mycket, hatar sånt skit !
På bussen hem sov jag typ hela vägen medans typ alla andra sjöng xD

Kommentarer
Postat av: Danne

ska vi göra en omgång anden i galset på sommarlovet älskling? ;) du, jag, micke och jessica :P

2009-05-18 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0