Från glad till sur!

Pappa ska ge mej pengar till stockholm (matpengar) och så pengar till dom dära klasskläderna :)
Men jag får visst inte vara glad för de! Och jag får inte berätta de för världen!

Aja från o med imorgon kommer jag ha kul :D
Imorgon ska jag upp på scen och sen gala med Jäzzi! :D
Måndag idrott hela dagen (usch egentligen men jäzzi är ju med :D)
Tisdag usch för nationella men med jäzzi på rasterna kommer de bli kul :D
Onsdag "städdag" på skolan! USCH! Men kan okcså bli kul med Jäzzi och så ska hon någ sova över hos mej :D
Torsdag STOCHOLM OCH GRÖNA LUND! Visst med klassen (usch) men jag klarar mej tsm med Jäzzi :D
Fredag sovmorgon o tandläkaren för min del! usch men tror jag kan komma till skolan efter tandläkaren :)


Kommentarer
Postat av: jenny&elin

vill du bli veckansblogg? anmäl dig hos oss !(:

2009-05-10 @ 18:11:52
URL: http://filurernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0