Från lycka och älsklingen till ett helvete...

  Jag va hos älsklingen förra helgen helt underbart :D
Trivs verkligen där :) mitt tredje hem :)
Och min enda trygghet, Daniel<3
Vi hade otroligt kul i alla fall, tack älskling för en underbar tid<3

Sen började skolan igen o bimbosarna gick verkligen mej på nerverna!
Så i Onsdags på lunchen fick jag ett utbrott på en av dom, stå och ljuga och massa skit! Sjukt. 
Så jag hon o åsnan fick gå till rektorerna, tjoho! NOT! Men iaf, då sitter hon och säger att de är mitt fel att jag blev våldtagen och så vidare! 
Enligt henne är de bara vi som har gjort fel, inte hon, hon gör ju aldrig några fel! 
Men att kalla folk för hora och så vidare och hålla på med mobbing, nej de är ju inte FEL! INTE ALLS!
Sug! 
Ärligt hon kan ta o växa upp, till och med våran lärare tror mer på mej än på henne!
Så nån gång under nästa vecka ska jag till våran såkallade skolpolis, vilket är rätt onödigt för vi slutar om två veckor.. Sen slipper jag se henne, höra henne! HON ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG!

 Tordag nästa vecka ska jag till Gamla Linköping med Elevrådet, ska bli kul!
 Sen när jag kommer hem så ska ajg byta om, fixa mej springa till bussen och åka på avslutnings middag!
 Fredag har jag sovmorgon och Linköping så frågan är om jag överhuvudtaget kommer till skolan då^^

 Hoppas att skoltidningen kommer ut snart. Verkar inte som så (är med i skoltidningen)
Vi va ju inte klara förra veckan så?
De återstår och se.


Och jag fattar mej inte på min pappa! JAG FUCKING HATAR HENNE!
Han har ett val, henne eller mej.
Jag kan inte vistas i samma lägehet som henne! JAG SPYR AV BARA TANKEN!
Så, nej väljer han henne så kommer jag aldrig tillbaka hit!

Kommentarer
Postat av: M O A E N G L U N D

hehe ja det var ett tag sedan jag hörde något ifrån dig. :) Men det är kul att du är tillbaka :) Jag har både haft det bra och dåligt, men för det mesta bra :) Nu längtar jag bara tills sommarlovet börjar! :D hur är det med dig då? :)

2009-05-31 @ 20:28:15
URL: http://julimoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0