Funderingar om klassen..

Min klass är rent ut sagt sjuk!
Ta till exempel dom två "OMG JAG ÄR SÅ SNYGG!" hrm ser inte så jväla bra ut egentligen, men bara för de ska man kränka ner på andra och försöka förstöra andras liv? ens relationer till folk? och allt de där? 
Jag skulle INTE tro de!  Bara för att NI har dåligt självförtroende eller självkänsla ska de inte gå ut över andra! Skit alltså, dom skulle komentera på idrotten idag (även om jag inte va med)
"kolla hennes hår alltså vem har hon nu knullat?"    Kan jag rå för att de blåste så in i helvete så att mitt hår inte ville se bra ut ?    Juste ni är bara avundsjuka på att jag är jag och står för den jag är!   jämfört med er vill säga..
Aja dom är inte så vackra som dom tror att dom är.. Blåsta bimbosar!

Sen har vi ju "proffsen", hrm, spelnördarna hela bunten!
"Öh du jag ägde dej igår på WoW Jag är fan bäst!"    Moget? skulle inte tro de..
Juste dom är ju upp delade i "äckel proffsen" och "nörd proffsen"   
Liksom moget att sitta och pressa allt man har för att de ska stinka i klassen? och sen skratta o fårga vem som fes?    VERKLIGEN moget!  
Eyy Grabbar vi ska typ gå i NIAN! 
Vi har en som är värst av nördarna, hela hans framtid handlar om spel och sex. Ärligt han tror vi tjejer/kvinor är några jävla sexobjekt! och så ska vi ju föda barn och servera mat och dryck till han så fort han vill de när han spelar.
Öhhh inget jag skulle gå med på eller låta hända nån av mina kompisar!  
Grabben hört talas som jämställdhet? Att vi kvinnor är lika mycker värda?
Verkar inte som så....

Sen har vi ju invandrana. "Fuck Sverige jag vill inte bo här, de är för kallt"    Åk då om de inte duger.
Nej jag har inget emot invandrare, men ska dom klaga så får de vara! Åk hem om inte Sverige duger..

Sen har vi The Three, visst jag har inget emot dom. Dom pratar med allt och alla, men dom gillar inte mej xD
Jag har en egen liten still och de tar ju tid att gilla den jag är.. Dom har accepterat att jag inte kommer bli som nån i klassen och dom har väl inget emot de, men dom är någ typ lite rädda eller nåt..

Sen är de ju jag o Rosa-Åsna-Emo kvar då. Jaa vi är typ dom står ut i mängden av en perfekt yta.
Vi vill inte vara som dom andra, vi lyssnar på all musik och gråter till filmer!
Vi flummar och är barnsliga och har verkligen kul!
Oj faan jag bröt en nagel, whatever keep going!
VI ÄLSKAR ATT GÖRA BORT OSS!
Som julavslutningen, fy faan skönaste! Vi skulle hålla i juldramat, men min Åsna var typ sjuk två veckor innan och vi skulle skriva manuset! Så dagen innan skrev vi de vi skulle säga, och väl på scen så blandar vi ihop allt och tappar bort oss!  Sen i Romme skulle hon hjälpa upp mej o tar inte av sej sina skidor så hon ramlar också!
Slår vad om att vi kommer få skit kul i Stockholm nästa vecka !

Så dom i min o åsnans klass så ska man alltså vara helt perfekt, men de finns ju ett problem. INGEN ÄR PERFEKT! 
Herre gud kan folk sluta kränka ner andra bara för att dom är anorlunda?


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vad mysigt! :D

Jo, min dag har varit bra din då? :)

2009-05-04 @ 20:45:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jäzz

Mahaha du o jag i sthm, skööönaste måste dä bli!^^

Håller med fult ut med dä här mä klassen asså! =)

2009-05-04 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0