lite texter...

You are a fucking wannabe and everybody fucking hate you!
You are the most fake person I have met!
"I have a fake Smile and nobody knows me"
Just fuck off your liar!
Come on, come and get me your ugly piece of skit!
Go and fuck your self or someting because... NOBODY CARE!
I Have the boy you always wanted and my friend are going to take the other one!
If you come near me, I will kill you!
Everybody hate you.
Everybody hate you!
Everybody hate you!
EVERYBODY HATE YOU




Om en klasskamrat, här kommer en till!


Hmm lite tankar...
Om världens mest f... Fulaste tjej!
Jaa, hon går i min klass och klarar inte av att ha ett förhållande utan att strula runt!
Hon skryter gärna om sig själv och de finns ingen annan i världen som är snyggare än henne.. Enligt henne själv...
Hrm, vet måååååååånga som inte tycker som henne...
Hon kan rent ut sagt försvinna...
Ärligt talat snart kommer jag slå henne medvetslös!
Hon är så jävla dum i huvudet så de inte finns ord till de!
Hon tar även andras killar (speciellt sina kompisars) och ALLA får tafsa på henne när hon har kille!
Hon ljuger mer än gärna och hon är sveriges lilla ängel som aldrig gör nåt... Knappast..
Om de är någon som ska ha stryk så är de hon.
Hon är så jävla flask så att de inte ens finns ord till de!
Jag hoppas verkligen hon läser de här och fattar hur mycket jag och många andra hatar henne...
Mitt liv får och kan du inte förstöra mer och jag tänker inte låta dej förstöra andra! SÅ DE SÅ




Denna tjej har nåt emot mej eftersom under en vecka va ju älskling här och jag gick i skolan (inte sportlov samtidigt) och jag råkade försova mej! hörde inte väckarklockan och hon tror hon kan skylla på Daniel, liksom jag kom fem minuter försent bara, de jag sa till henne va att jag va mogen någ att ta hand om mej själv och då är JAG dryg!
Sen när älsklingen skulle åka hem frågade jag honom vrf han ens hade kontakt med henne när hon bara ljuger om mej och verkligen förstöra mej och hans o mitt förhållande! Han svar va. "Jag vet inte".
Han gjorde ett val, han tog bort hennes nummer, hennes msn..  Alltså bröt kontakten helt med henne, han vill inte riskera vårat förhållande!
Han har alltid älskat mej mer än henne. Även om hon har trott nåt annat.
Han har alltid varit mitt höghus och jag alltid hans kortis<3
Men nu är de ju så att denna tjej är så jävla svartsjuk av sej att hennes kompisar inte ens får ha sina pojkvänner ifred!
Alla får hålla på med henne och tafsa och så medans ingen får ge hennes pojkvän en kram utan att de blir ett jävla liv!
Jaa som ni förstår så har jag varit vän med detta monster!
Hon har tagit två-tre killar av mej !
Och hon försökte med Daniel också!
Men men, för ett tag sen fick jag reda på en sak av en gemensam kompis att hon utnyttja mej bara!
men efter att Daniel bröt kontakten med henne så har hon börjat med nåt som kallas mobbing mot mej och Åsnan.
Jag tar inte åt mej av de hon säger, men de är så mycket annat runt omkring så irritationen blir till ilska som sen blir frustration och ilska eftersom jag inte kan göra nåt åt min ilska!
Och våran kurator är helt dum i huvudet!
De är ju så synd om den här tjejen eftersom hon hade mist två kompisar!
De tycker då inte jag! Som man bäddar får man ligga!
Jag har sån lust att bara slå till henne, men de finns risk att jag inte slutar slå...
Hon är väldigt hatad av mej, min pojkvän, min familj, åsnan och åsnans familj!
Jag väntar på den dagen hon ska komma fram till mej personligen och säga de hon vil ha sagt och jag lovar jag kommer ha svar på tal eller slå till henne och säga att hon är så jävla vidrig !


Ni kan fråga mer, måste tyvärr sluta skriva om de här eftersom jag nästan skakar av ilska!
Ska ut med hunden dessutom och rensa tankarna :)

Kommentarer
Postat av: Tove

fin blogg

2009-05-09 @ 08:44:14
URL: http://tovedenstore.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: hehe ja, det är det men det är lite funktioner som jag måste lära mig eftersom jag alltid haft en ericsson. =) Och det ör bara bra med mig :D sj?

2009-05-09 @ 12:23:09
URL: http://julimoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0