Orkar man ?

Linköping idag och vi diskutera mina dikter :)
De blev väl lite jobbigt, speciellt när jag berättade att mina självmordstankar håller på att komma tillbaka :(
De är så otroligt jobbigt att bära på alla dom hära känslorna!
Faan! Önska jag kunde bli av med dom!
Tack älskling för att du fångar mej <3
Önska nån kunde ta min ilska och göra nåt vettigt av de, för nån dag kommer jag slå sönder den lilla råttan!
Andas!  Jag vill verkligen vara kreaktiv och göra nåt men de går inte!

Självmordstankarna är jobbiga och jag vägrar lämna min älskling!   Men mitt huvud säger att jag inte är värd detta liv ibland... Efter allt skit jag har gått igenom så måste jag väl vara värd nåt ?   jag vet inte :(
 Jag vill veta! Jag vill inte leva så här!

Aja ska väl gå ut med hunden och gå över i bättre tankar :)

Kommentarer
Postat av: Danne

älskling, du får inte lämna mig! det är det sista jag vill att du gör! då gör di mitt liv ännu värre än vad det är... Jag älskar dig <3 snälla finns de inget jag kan göra för att du inte ska ha såna tankar?? :(

2009-05-07 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0