Blandat ^^

Jag har en längtan som inte stillas förren jag är i din famn igen, så älskling, ta mej i famn och släpp mej aldrig!<3


Längtar så otroligt mycket till vi ses igen älskling!
Längtar tills vi ska till Stockholm och träffa världens underbaraste person Sanna!

Jag kommer må underbart 29/11-1/12! Med världens bästa personer ! Min älskade pojkvän och min "syster"! <3 Är man uppväxta tillsammans och har delat nästan allt tillsammans, så blir man som systrar och Sanna är den stora systern jag alltid har önskat mej!
Alla våra knäppa idéer! Upptåg, men även bråk, inte bara emellan oss utan mot alla andra också!
Saknar dej otroligt mycket gumman, men snart så! SNART SES VI IGEN :D <3



Sitter i skolan och väntar på att föreläsningen ska börja så att man kan gå hem! 
Föreläsning om ljud och ljus, flimprojekt veckor typ hela november :)
Vi skrev ju manus innan höstlovet och lärarna har valt ut dom som var mest "filmbara" även om alla manus vi skrev var "filmbara". 
Men i alla fall, nu ska vi filma in tre filmer i klassen, som den andra It-media årskurs 1 har skrivit. 
Jag spelar huvudrollen i våran, men idag gör vi ingenting, för några för att klara av att spela in.. 
Imorgon ska vi nog spela in en scen :) 
Sen får vi se när vi spelar in dom andra! 


Denna månaden kommer bli bra, även om allt känns skit just nu. Mörka tankar! usch! 
Men skit i det, jag klarar mej :)
Så länge jag kan skriva av mej så är det bra :)



Borde fortsätta skriva teatermanus men även min "novell" ^^ och lyssna på Paramore :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0