Helt onödigt... xD

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det gör ju inte så mycket. Skriver ju ändå bara för att ventilera mej.

Hade teater igår, det var sjukt kul, vi hade roll analys och vi fick först känna på olika känslor i roll, sedan en interjuv, det var inte lätt! Och sist en debatsoffa, det var riktigt kul och vi skrattade hela tiden! Det var riktig god fika :) 

Nu har jag även skrivit om min roll, så det blir lättare att gå in i rollen, så att jag känner rollen bättre, så gör jag alltid och jag hoppas att det kommer bli bra :)

Vi har även fått ett nytt tillskott i teatergruppen, han sa inte så mycket så jag vet inte hur han är. Men han är väl trevlig hoppas jag.



Teatergruppen i skolan går inte lika bra, många hoppar av och folk dyker inte upp och så vidare så det är inte så kul att sitta o vänta på dom i över en halv timma innan man kan åka hem, något jobbigt faktiskt. Men nu kommer det väl bli lite bättre hoppas jag och en klasskamrat hjälper oss med att göra en affich. :)





Jaa det var lite om vad som har hänt inom ett av mian största intressen, Teater.


Vad har hänt annars då? Film inspelning, redigering och sånt, spelade ju huvudrollen så det var inte lätt att få till allt som man behöver för G, men jag hjälper andra grupper så det funkar ju ändå. Det är riktigt kul det här med projekt veckor, vi gör egentligen inte så mycket, bara sitter vid datan, det är ju allltid kul.


Jag vill ha nästa vecka på tal om ingenting, då kommer Daniel och vi drar till stockholm den 29/11 och kommer hem den 1/12, vi ska träffa min kompis Sanna och så ska vi på konsert :D<3 Kommer bli underbart :)


Nu ska jag väl redigera lite bilder och fixa lite :)
Så vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0