Lite mer ...

Måste skriva lite mer...

Det är något i mej som bara vill ut, men inte hittar en väg..
Innan mina attacker känner jag den saken, den river i bröstet på mej och jag får svårt att andas.
och är det något jag hatar är det när jag får svårt att andas, just därför tycker jag t.ex inte om att få vatten i ansiktet oförbered, för jag slutar ALLTID andas när jag får vatten i ansiktet..


Ett par saker jag kan göra för att må lite bättre är nog att ta hand lite bättre om mej själv.
Det är alltid bra för ens ego, faktiskt...
Träffa personer som betyder mer lite oftare kanske ? Även dom som bor långt härifrån ?
och skriva och läsa mer, så är det ju bara..
Men ska jag lyckas med det här så behöver jag faktiskt lite hjälp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0