Svenskmedborgarskap :D

Jag är jätte glad! Jag kom o tänka på att jag kommer bli svenskmedborgare nästa år!
Då slipper jag ansöka om studiebidrag och så slipper jag bli utkastad om det skulle bli krig, det känns jätte skönt men även det att min bror inte kommer behöva ansöka om studebidrag eller skaffa id-kort på banken utan hos polisen, det känns jävligt skönt :)
Jag kommer kunna leva ett normalt liv utan några hinder om vilket medborgarskap jag har, det är även min pojkvän jätte glad över, bara det att han inte vet hur han ska visa det, det får mej att le att han är så glad över det :)

Men nu ska jag göra ingenting och vänta på att tiden ska gå så att jag kan gå till den jävla tandläkaren och spänna den jävla tandställningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0