Vänner ?

Ibland tänker jag på alla som har en jävla massa vänner, som alltid har någon att umgås med.
Men hur många av dom här är ärliga ?
Hur många av dom här är äkta?
Hur många av dom stannar kvar när du har gjort ett stort misstag?
Inte många..

Jag har ett par vänner, som verkligen vill se mej, som vill träffa mej, som vill få mej o skratta.
Och alla andra? Dom låter allting rinna ut i sandet.. Hör itne av sig, frågar inte om man vill ses... Det är deras val... Hör dom aldrig av sig o frågar, ska vi ses ? Då är det inget och ha, jag tänker inte tjata..

Men i alla fall dom som vill träffa mej dom visar det i alla fall, frågar om man ska ses, när man ska ses, osv. Dom är guld värda. Älskar er <3


Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ändå ingen som läser det ändå typ...
Men nu skiter jag i det o går väl o lägger mej.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0