Det senaste :)

Nu ska jag ta och berätta lite om vad som har hänt!

Som alla vet så går jag såklart i den underbaraste klassen i hela Sverige!
Bytingen!
Vi var i stockholm förra veckan och spelade in nyhetsprogram coh radioprogram :)
Det var grymt kul! Och på hemvägen var det såklart allsång :)
Även om jag inte var social den första 1½ timman så var jag det sedan, eller inte direkt social men jag sjöng med! Fast, ingen hörde mej (som tur var) eller det hoppas jag iaf inte. Eftersom jag lätt blir åksjuk om jag inte ser vägen framför mej så kunde jag inte sitta längre bak än där jag satt, jag hade kanske klarat att sitta två rader bakåt, men ville inte utmana ödet... Så där satt jag typ helt för mej själv och söng med :) Eller först tittade jag då på A Walk To Remember, som jag kan utan till nu !
Men som sagt, Bytingen äger och Stockholm blir bara en av våra underbara stunder tillsammans!


I lördags kom Jäzzy till mej och skulle sova över, fast hon kom lite sent :P
Och hon vägrade att bli fotograferad ! Just därför ska Älsklingen få agera modell på höstlovet ;)
Men iaf, vi kollade på filmer åt godis, chips och drack 2 liter cola ;)
Vi var även ensamma hemma eftersom morsan och bror min var ute på landet.
Fy faan vad kul vi hade! Under dom två första filmerna satt Jäzzy och grät (A walk to remember och Marley and Me)
Hon sminkade även mej ! (hon går Staylist) Men jag fick itne fotograrea henne som ni vet xD
Vi var även uppe till halv 4- halv 5 på morgonen innan vi somnade för att sedan gå upp vid halv 11 för att äta godis till frukost och spela Gh :) Alltså en lyckad helg!


Sedan har väl inget speciallet hänt, förutom att jag träffade Älsklingen för två veckor sedan och att han kommer hit nästa helg :) Och så firar vi ett år då och så är det höstlov :)<3
Vi ska ut till morfar och basta och ha almänt kul!


Jag går ju i skolan teatergruppen på torsdagar och så vanliga teatern på tisdagar, men dom båda teatrarna ska man spela upp Jonas Gardell, så önska oss lycka till ;) Eller rättare sagt be oss bryta ett ben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0