kl sju, lördagsmorgon

KLockan är bara 06:42 och jag är uppe, har bara sovit tre timmar i natt.
Det känns inte bra coh kroppen skakar, jag har ingen lust att äta nu, får väl göra det senare.
Jag är ju inte direkt trött men ändå så är jag det och jag har ont nästan överallt.

Tittar på Amrikanska glatiatorerna, även om det inteär så kul men har ingen annat att titta på och så orkar jag inte byta kanal.

Väckte pappa igen, med en rad nysningar. Jag har världens underbaraste katt bredvid mej och han bara myser, våran fina gustav grå och han är vettigare han sover.
För sig alla här är vettigare än mej och sover. Men vad ska man göra om man inte kan somna om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0