klagar igen..

Jag blir så jävla sur!

Ja jag har redan skrivit om det jag kommer skriva om en gång tidigare...


Varför ska vi hjäpla alla fattiga barn i fattiga länder?
När vi har barn i sverige som behöver hjälp?

Vi har inte råd med att ha sjukhus eftersom folk, spec folk med mycket pengar skickar en stor summa till fattiga barn!
VI I SVERIGE DÅ?

Trött på det..

Jag ser personer runt om kring mej falla, ändå har vi inte råd att hjälpa dom... Sjukt!

Allt fler tar självmord för mobbing, för att skolan inte har tillräckligt med personal..

Vi har inte råd att ha kvar skolor och dom andra skolorna har inte råd att ha kvar lärare...


Svergie faller och det vi ska bry oss om är fattiga barn i andra länder???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0