En vecka kvar!

Nästa vecka måste gå fort!
och då menar jag riktigt fort! För jag ska åka till älsklingen nästa fredag!
och jag längtar, jag längtar nåt otroligt mycket, efter att bara få se dej, få vara nära dej och bara få mysa med dej i soffan!
Jag hopppas precis som du älskling att det ska regna första natten när jag är hos dej, det är så underbart att ligga i din famn och bara lyssna på regnet, medans du smeker mitt hår och kysser mina kinder och kollar mej djupt i ögonen och du behöver itne säga hur mycket du älskar mej eftersom du visar det så otroligt tydligt just i det ögonblicket! Jag hoppas att du vet att ajg älskar dej lika mycket!

Älskling vet du? Med en blick kan du göra mej otroligt knäsvag, med en kyss kan du få hela världen att snurra och med en kram kan du få allt ont att försvinna, det kallar jag äkta kärlek!

Att du är den rätte har jag alltid vetat! Sättet du ser på mej, hur du håller om mej och låter ingen ont komma nära, att du är överbeskyddande är tydligt, men underbart gulligt! Att du lägger armen om mej även om jag surar på dej av någon löjlig andledning och får mej att skratta och kyssa dej, det går inte beskriva vad jag känner just då! Det är helt obeskrivligt men underbart!
Men det bästa är att du älskar mej för hur jag är! och på vilket humör jag än är på!
Att just du ser på mej med den dära underbara blicken som får mitt hjärta att smälta!

Det är underbart att det är vi två, att vi kan vara ett! Att vi hela tiden är med varandra även om vi är långt ifrån varandra!

Vet du vad jag älskar? Att se dej lycklig, att se dej le och skratta tillsammans med mej, att se dina ögon lysa av livsglädje, att se längtan hela du känner när du ser mej gå av tåget! Den längtan att få reda på om du är vaken eller om du drömmer! Den längtan att bara få krama om mej och få känna mina läppar mot dina! känna värmen som sprider sig som ett virus i hela kroppen och du känner ett rus av lycka och stolthet att just du har en flicka som mej som du älskar, respekterar, avgudar och dyrkar mer än nåt annat! Jag känner likadant<3

Daniel jag älskar dej av hela mitt hjärta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0