"Det låter mer här än i Norrköping"

Jag och min bror var i Linköping igår.
När vi satt på bussen till deras tågstation så kommer det på 8-10 invandrare och sätter sig där vi sitter och Micke tittat på mig och säger "Fan det låter mer här än i Norrköping", då ska dem börja dryga, som om de är de enda på bussen som låter, men försig de skrek de gjorde inte alla andra.
Så de kallar min bror för tjock...
Och så börjar det, fy fan. "Micke de här personerna är tvätt äkta Sverige Rasister"
Invandrare som är rasister mot svenskar, men de finns ju inte enligt politikerna, nej det förekommer ju inte.... Inte alls... Hrm.....


De sa att jag och Micke satt och mumlade.
"Men vi snackar i normal samtalston, vet du inte vad det är?"
De skrek hela tiden och säger att i mumlar, konstigt de måste ju ha något hörselskada, hör ju inte vasd de själva säger så de skriker och gör alla andra döva..
Och desutom så satte sig en av dem på mickes jacka och därmed hans cigg och hon kallade Micke fet. Han hade ju jackan på sig men den var ju öppen, så sätter som sig på den!



Fy fan vad jag älskar min bror! Hade så jävla kul på bussen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0