Födelsedag..

Ett till år har gått.
Jag försöker fortfarande, även om det inte märks, så kämpar jag för varje litet framsteg.
Men att varje bakslag slår mig så otroligt hårt märks....



Det är min födelsedag, en ångestdag, varför? Jag har väldigt stor dödsångest. Har alltid haft.
Den innebörden av "födelsedag" när jag var yngre är inte samma sak, nu firar vi att jag blir äldra och ju äldre jag blir dessu räddare blir jag, jag vill inte behöva dö, men jag vill inte heller se folk runt om kring mig dö heller.

Att andra ser sin födelsedag på ett bättre sätt än mig det vet jag och de som kommer fira mig idag firar inte att jag blir äldre utan att det var just jag som föddes idag för 17 år sedan.
Jag vet att de älskar mig allihopa, men jag verkligen hatar min födelsedag.


Men jag hoppas i vilket fall att den blir bra.
Min pojkvän spelar Mario och jag sitter här. Vi väntar även på en av mina bästa vänner ska komma :)

Så ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0