Skriver av mig.

Jag måste skriva.
Jag måste verkligen skriva något.
Men vad?

Jag vet inte, men jag kan ju berätta att jag fick 500 kr av mamma till att köpa systemkamera, eller ja spara pengar till systemkamera!
Jag måste även spara pengar till Ålandsresan i sommar, längtar dit! Ska bli kul att åka dit eftersom de är med min lilla familj och Daniel! Nu när jag ändå pratar om sommaren så hoppas jag att jag får sommarjobb på mammas jobb så att jag kan köpa systemkameran och så att jag kan göra andra saker under sommaren.
Visst för jag har pengar på mitt sparkonto men de ska stanna där, jag kan spara utan att lägga in de på ett konto också, så jag ska lägga undan alla pengar som blir över varje månad nu tills i sommar, alltså inte mer köpa massa godis eller köpa något i skolcafét, jag ska spara.
Sen ska jag ju få något av pappa i födelsedagspresent, om det blir pengar så ska jag lägga undan dem, till sommaren.
Vad ska jag med så mycket pengar till i sommar?
Jag kommer ju åka till Daniel någon eller några gånger under sommarlovet, sedan ska vi ju till Åland, min lillebror fyller, köpa systemkamera och göra något allmänt kul!

Nu vet jag inte vad mer jag kan säga om det, så ha det bra så länge <3

Kommentarer
Postat av: Emz

Jag vill träffa dig nångång oxå <3

2010-04-13 @ 13:33:20
URL: http://emmsiakaemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0