Jag lever, tyckte ni skulle få veta det ;P

Helgen har varit bra med mörka inslag.

Teatern gick jätte bra och jag och älskling firade 1,5 år :)
Det var mys även om han inte tänkte på vad han sa ibland!
Vi var med pappa och så var vi på bibblan och lånade en bok, han hatar bibblan men stod ut för min skull :)

Jag fotade lite också! Fick en jätte bra bild på Kelly Belly :)

Johanna ritade även en jätte fin bild i mitt anteckningsblock :D<3
Tack gumman :)<3


Och jag vet att jag inte skrivit på ett tag och de kommer nog bli mer sällan för jag vet inte vad jag ska skriva längre.
Alla går igenom en svår tid ibland, nu är de min tur igen.
Men jag och alla som är inblandade kommer att klara det här, med hjälp av underbart folk som lysser upp ens dag!

Jag vet att jag inte pratar med vissa just nu utan bara med dem man träffar eller har kontakt med via telefon eftersom jag typ enbart sitter vid datan i skolan nu.

Men bara för att jag inte pratar med vissa just nu så betyder det inte att jag glömt er!
Jag tror att Emma känner lite så just nu, men gumman, jag har inte glömt dig och kollar alla dina saker varje dag!<3

Nu ska jag fortsätta arbeta med skolarbetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0