Valborg.

Ja valborg, de ska nog firas med bror och hans vänner!

Fast vad jag egentligen vill är att fira den med min bror, han vänner och min pojkvän!

Jag känner mig väldigt känslosam just nu och är glad för att de finns så många underbara personer runt om mig som får mig att må bättre, som får mig att le.

Daniel, jag vet att jag är förjävlig just nu, men jag älskar dig och gör vad som helst för dig! Just nu önskar jag bara att du var här 24/7, vid min sida, dina armar runt om mig, med din värme, din trygghet, ditt löfte om att inget ont kommer hända så länge du är med, så länge du skyddar mig från smärta och sorg. Jag älskar dig Daniel, jag är tacksam att det är vi ovasett vad, du är helt jävla underbar!<3

Johanna, för att du gör skoldagen mycket bättre, för att du får mig att skratta, för att vi blev vänner! Tack :)<3


Älskade lillebror, för att du vägrar låter mig sitta inne själv på valborg! För att du tycker att jag ska med ut och fira, för att du ställer upp, för att du är underbar, för att du får mig att skratta oavbrutet<33


Jag vet att jag har glömt ett par, jag är glada att ni finns med, även om jag inte skriver det just nu! Dem här tre personerna pratar jag med daglien, träffar och skrattar med dagligen.


Jag hoppas att jag och bror får det kul sen :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag vill skratta med dig när du är glad

Jag vill trösta dig när du är ledsen

Jag vill lugna dig när du är arg

Jag vill hålla om dig när du sover

Jag vill skydda dig mot allt ont

Jag vill veta vad du tänker när du drömmer dig bort i din egna lilla värld

Jag vill leva resten av mitt liv med dig Susan Andersson



JAG ÄLSKAR DIG



2010-04-30 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0