En massa måsten..

Det är fyra hela dagar kvar tills Daniel kommer.
För er var det där bara onödig fakta, för mig är det de enda jag tänker på.

Imorgon är det studiedag också och så är det sista teater-repitionen för denna termin, på lördag är det avslutning på teatern och dit måste jag gå även om jag är sjuk, vilket jag håller på och bli. Jag måste se Lollos barngrupp agera, jag måste inviga mina nya fina högklackade, jag måste även skriva ett par rader för bästa huvudroll, eftersom jag ska presentera det på filmgalan i skolan, jag måste börja ta hand om mig själv bättre, jag måste... Ja de tärmånga måsten.

Idag har jag bara ett måste, att köpa den sista julklappen, den till mamma, vilken vi tittade ut igår! Haha, knäppa vi är. Fast först måste jag hem och hämta pengarna och sedan hem igen och sedan halv sova i soffan och äta lite godis om min hals tillåter det och jag vet inte, ärligt jag vet inget längre förutom alla måsten. Jo ett till måste, jag måste må bättre psykisk snart..

Allt är bara snurrigt just nu, kanske för att jag håller på och få feber, eller redan har fått.

Tänkte även säga att min lillebror är snäll för att han går ut med kelly idag. Tack igen, även om du inte läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0