Ingen vettig rubrik.

Sitter i skolan, allt för trött idag. Ska väl sova när jag kommer hem en stund, hade ju tänkt att göra det igår men kom på när jag hade varit ute med kelly att jag skulle möta mamma på HC, vi har börjat köpa julmat! Mums!
Och så passade jag på och köpa skumtomtar, haha, har ätit tre hela påsar med skumtomtar, har en fjärde, tack älskling!

På fredag ska jag och mamma iväg och basta hos några som mamma känner, ska bli skönt, sedan ska jag försöka dra med mamma till Nordea så att vi kan lägga in mina pengar, eller rättare sagt mynt, har typ 250 om inte mer i små pengar, haha, men det ska gå till systemkamera, har typ två tusen nu! Se om jag kan köpa en system kamera på jullovet, kommer ju åka till Daniel och så ska jag ju tanka på busskortet, det kommer gå på 645 kr, där försvann typ hela studiebidraget, men kommer ha 500 kr kvar typ. Får även se om Kelly ska med till Nässjö, jag ska prata med mamma om det idag.

Jag har inte fått svar från BUP än om utredningen och det har snart gått en månad, dem sa att jag skulle få svar inom en månad, och på torsdag har det gått en månad. Jag klarar mig, det gör jag alltid.

På lördag ska jag kanske även träffa en av pappas kusiner, hon är faktiskt riktigt härlig, det är typ bara henne och en till kusin till pappa som har jag kontakt med. Det känns skönt att ha några man faktiskt har på den sidan av släkten eftersom pappa inte hade någon kontakt med dem, eller han hade det bara med några av dem.

Nej nu ska jag sluta här, kanske skriver senare, men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0