Bara klagar... Massor...

Jag börjar tröttna på folk som bara klagar om allt.
De klagar på att tågen är försenade varje gång dem ska åka iväg, Hallå ni får faktiskt räkna med det när det är december, det brukar vara snö i december, tänk lite längre nästa gång coh ta ett tidigare tågom ni ska träffa vänner.
Andra klagar på hur ont dem har överallt och hur trötta dem är, ni är inte dem enda men jag går ändå till skolan även om jag har haft huvudvärk i flera veckor (som nu har försvunnit, tack och lov), jag sover inte alls bra, inte någon natt. Jag är inte utvilad efter 10 timmarsömn.. Det ni som klagar, hur skulle ni klara av det?

Jag har tröttnat på en person som inte kan lämna tillbaka mina saker som hon lånade i våras.
"men min pappa har just flyttat" "men jag bor inte hemma just nu och får inte träffa mina föräldrar"... Osv..
Men lånar inte saker och sedan inte lämnar tillbaka dem, och har jag inte fått tillbaka dem nästa vecka, kommer jag anmäla henne för stöld. Så hon lär sig en läxa att hon faktiskt inte kan få som hon vill jämt. Ska på i helgen även säga detta till henne. Sedan skiter jag i vad hon har för ursäkt, jag tror inte att dem hon bor hos blir så glada när det kommer hem ett brev på polisen där det står att hon är anmäld för stöld.





Gud nu tror jag att ajg har fått ut det mesta som jag har velat klaga på länge.
Tänkte bara tillägga att jag saknar min pappa och hatar nätterna eftersom dem ändå bara är fulla med minnen jag vill bränna upp och spotta på, den tiden på året helt enkelt då drömmarna tar en tillbaka och skit.. FAN..
Skulle inte ha något emot och ta ett sådant där "glöm-bort-det-du-vill-glömma-bort-piller" vilket som tydligen finns nu sedan en eller två veckor tillbaka.



Nej nu ska jag lägga mig, borsta tänderna och ge mitt ansikte ett litet lyx, Chanel ansiktscream!
Godnatt och förlåt för att jag klagar och är trött och lite dryg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0