Ångest..

Nu MÅSTE jag skriva igen!
Jag ska egentligen arbeta men kan inte eftersom det kommer upp andra texter i mitt huvud istället för mitt arbete!

Jag ska vara ärlig.
Ja jag har ångest, nästan konstant, det är jobbigt men värst på kvällarna då man ligger och skriker tack vare att det blandas ihop med magkatarren, det är inte lätt eftersom det känns att någon river upp en in ifrån och ut!
Jag har lärt mej att hantera den på dagarna, när jag är med folk, men när ensamheten sköljer över mej så kommer den, ångesten över allt jag har gjort, mina val som har skadat andra, det som hände 2007 som då även får skuldkänslorna att blomma upp och slå med en sådan kraft att det inte är sant!
Det enda man tänker då är "Snälla få bort mej, ta bort mej, rädda mej från det här"
Men det är INGEN som kan rädda mej, bara ge mej hjälpande knuffar på vägen, tillrättvisa mej, ta min hand och redigera riktningen jag är på väg åt!


Jag ÅNGRAR nästan hela 2007! Förutom när du, Daniel var här! Och förutom den halvtimman jag var med dej i Nässjö! Resten av 2007 kan dom radera från mitt minne, allt ta bara bort det ångestframkallande skiten!
Och för er som inte vet vad faan jag pratar om, kolla äldre inlägg!
Snälla ta bort det? Snälla radera ALLT!
Jag vill inte att det sak vara så här! Jag önskar verkligen att det aldrig hade hänt!
Jag hatar att skriva om det, prata om det, men vad ska jag göra när det hela tiden kommer tillbaka?

Berättade för skolsyster igår, det är en bra sak hoppas jag. Kanske få hjälp med allt sen om det inte blir bättre?
Har ingen tillit till personerna på BUP.. Men måste jag gå dit igen för att bli bättre så gör jag det.


Är nära på att bryta ihop just nu så jag måste sluta skriva och arbeta lite mer på mitt skolarbete..

Jag klarar mej var inte oroliga, jag lovar er det, jag klarar mej genom allt!
Klarade jag 2007 så klarar jag det här!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag finns för dig Susan om du behöver prata. Jag hoppas du vet om att jag ställer upp.

2010-02-03 @ 18:28:23
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0