Bytingen är bara så bääääst :D

För en gångs skull ska jag skriva lite när jag sitter i skolan!

Jag vet inte direkt vad jag ska skriva, men jag vill ändå beröra folk!
Jag framför ofta mina åsikter och låter allt negativt komma ut!





För en gång skull så trivs jag i en klass och jag vill inte att något ska förstöra den gemenskapen vi har!
Jag börjar bli riktigt bra vän med vissa av dom vilket känns skönt!
Man kan verkligen vara sig själv och behöver inte spela något teater.

Att hela grundskolan bli utsatt mot olika grymheter så är det svårt att inte vara på sin vakt i en sådan här underbar klass! Men det har nu efter en termin börjat släppa, jag är mer avslappnad och har kul med klassen, ovasett vilken lektion det är!
Att klassen jag går i är bäst är ju självklart. vill man vara ifred ett tag så får man det och man ställer upp för varandra när det behövs, men i det hela är vi alltid glada :)





nu började jag tänka på annat, så typiskt mej!
Men Bytingen äger och jag ska se om jag ska skriva ett till inlägg om det jag började fundera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0