Dreams..

Varför ska jag ha så otroligt jobbiga drömmar för?
Varför måste det just vara jag ?
Varför måste jag må såhär?

Kanske dax att söka hjälp?
Men jag har ingen tillit till BUP.. Alla jag har haft är dumme i huvuvdet, men om jag ska må bättre så kanske det är bäst? Jag vet inte, men jag vill inte vara så här.. Det kommer antligen ta död på mej eller mina förhållanden till folk, och jag är så otroligt rädd att göra fel. Ska det vara såhär?
Jag vet inte, det hawr varit så ett bra jävla tag, jag mår jätte bra i perioder, men sen kommer mörkret tillbaka, slukar mej! Jag blir osäker, svartsjuk, känner att jag är ingenting värd... depression... Usch alltså....

Jag hatar mina drömmar och ska se till att fixa hjälp snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0