Indviduella val.

SKIT! är den första tanken som kommer, Vad faan ska man välja då?
Rörlig Bild (Alltså film)
Eller fotografisk bild?

Kommer ha beslutsångest! Och det ska vara inne om två veckor typ :S

Jag vet ialla fall vad jag ska läsa i trean!
Det jag väljer nu i tvåan, dess fortsättning, alltså kurs B, sedan ska jag läsa Sveska C och Engelska C, dem är jag alltså helt säker på att jag SKA läsa i trean, för det är liksom bra att kunna de båda. Sen är det liksom ska jag läsa Psykologi A eller små företagande A? 
Kan inte rikigt bestämma mej, men det är ett år kvar till dess, eller hur ?

I vilket fall tror jag att allt kommer bli kul!
Egentligen vill jag ju läsa Historia också i trean, men det är ju det dära med poängen, hur det kommer ändra sig nästa år och så vidare. Men i vilket fall så kommer det bli BRA!

Så det blir att prata med pappa om det idag eftersom jag och Johanna ska sova där ! Romme imorgon! Gå upp 4-halv 5 ;) Sen typ Sova på bussen ? Jag vet inte, men det ska bli en ordentlig frukost!
Det kommer iaf bli kul, det är en sak som är säker :)

Nu ska jag fortsätta skriva på krönikan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0