Orka klaga mer ?

Alla som jag litade på i denna stad har försvunnit, kommer inte tillbaka.
Varför ska jag ge mitt nya nr till folk som inte ens hör av sig?
Varför ska jag ens hälsa på er när ni inte kan hälsa på mej?


Ni kommer inte ens läsa det här så jag skiter i er och skriver till folk som verkligen bryr sig om mej!


Jag är trött på att leva i skulden, i skuggan av allt som hänt men ändå med allt ljus på mej.
Att leva så här gör mej deprimerad! Jag får utbrott enbart för att jag är så osäker på mej själv, jag är verkligen ledsen för det! Jag älskar er så otroligt mycket och jag kan till o med säga dom personer som får mitt liv att vara bra just nu!

Daniel!<3
Emma H!<3
Emma S!<3
Bytingen! <3


Som sagt det är inte så många. orkar inte sitta här och klaga längre!
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0