Vill du se en freakshow, ja välkommen till min familj!

Inget är normalt i min familj, det går inte ens att prata i denna familj för tillfället.
Alla hatar alla, så är det ju bara, en kärleklös familj..
Jag vet att det är att ta i, men va faan det känns som så just nu.

Sen skiter jag i hur många det än är som läser det här, folk kanske ska sluta tro att det är så jälva lätt att vara jag.
Skuldkänslor för saker som har hänt tidigare, skuldkänslor när man får skit för att man bara öppnar munnen för att säga hej?


Jag jar massa mer och säga, men jag skiter i det..
ska isolera mej och sluta existera!

Kommer väl fylla på här snart igen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, är det något som har hänt? Finns om du behöver prata.

2010-02-01 @ 19:37:17
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0