Dad, you will always be here, even if I don´t see you.

De närmaste dagarna ska jag baka till minnesstunden som är efter begravningen.
Usch, begravningen, vill inte tänka på det, men det är bara tre dagar kvar, det känns hemskt.

Jag har faktiskt inte tagit till mig att pappa är borta, att jag aldrig mer kommer få höra "jag älskar dig gumman" eller om hur stolt han är, aldrig mer kunna skämta med honom aldrig mer kunna retas med honom.
Det känns hemskt, min mobil är så tyst.

Jag vet att du har det bra där du är nu pappa, du kan göra allt du vill, du kan resa och göra allt annat du inte har kunnat göra.

Jag ska börja skriva i boken snart pappa, jag har inte haft modet att öppna den och börja skriva, det känns jobbigt, men jag ska skriva, massor!

Pappa jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas du har det bra Susan, jag vågar inte ringa och prata med dig för jag vet inte hur jag ska "prata" med dig. Jag vill inte att du ska ha det tuffare och jobbigare än du redan har det, men du ska veta att om du vill prata eller träffas eller vad som helst så finns jag för dig.

2010-07-20 @ 00:02:31
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0