Vardagsprat!

Idag har jag bakat, vaniljdrömmar och chokladdrömmar, till minnes stunden på torsdag efter begravningen.

På fredag ska jag och Daniel äntligen åka till Nässjö, vilket kommer bli skönt.
Ska ta med min lugnande medicin och sova ut då, onödigt att ta den nu eftersom jag ändå kommer vara nervös under sömnen.
I Nässjö kommer vi nog göra roligare saker än här, Daniel ska tillexempel tvinga mig åka crosskart med honom.
Sedan får vi se vad som händer :)
Får pengar på måndag! Och det är alltid ett plus!
Det ska även bli kul att få träffa Daniels familj igen.


Till den ena från det andra.
Dagen har faktiskt varit bra, även om jag är jätte trött och har huvudvärk och gäspar ihjäl mig!
Måste ta min magmedicin eftersom magkatarren bråkar och så ska jag borsta tänderna och sova :)

Längtar till skolan börjar igen faktiskt, jag vill ha saker att göra igen, saker som jag kan koncentrera mig på, saker som får mig tänka på annat, men även för att jag saknar världens bästa klass!


Nej nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Sv: Tack för att du tycker det.



Jag vet inte vad man ska säga. Men det är verkligen sorgligt att din pappa har gått bort. Sitter här och gråter när jag läser dina inlägg. Hoppas du kommer må bättre snart! <3

2010-07-21 @ 09:58:06
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0