Filmnatt :)

Hej!

Det blir att äta nudlar till middag idag.
Kul? Knappst eftersom det är filmnatt i skolan idag och inte fan kan jag ta med mackor eller något annat för allt bröd vi har innehåller nötter och vi får inte ha något som inehåller nötter dit.
Min mage kommer krevera, inte alls kul.
Eftersom min magkatarr har blivit värre den senaste tiden så är det välidgt stor chans att jag kan få magsår.
Men jag får ha med mig tabletter, massor.

Vi har rester hemma, men köttfärs är så jävla tråkigt att värma då det svalnar efter en kvart om inte mindre så man måste gå och värma det hela tiden och så får jag massa surauppstötningar av dem.
Så som sagt det blir nudlar idag, Yeah.
Och Daniel kommer bli arg när han får reda på att jag inte ätit ordentligt. Men det finns inget jag kan göra åt det.

Jag kommer komma hem runt halv sju imorgonbiti :)
Och det kommer bli GRYMT kul :D


Nej nu ska jag äta mina nudlar och sedan dra till kiosken och tanka på busskortet!

Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0