Helt osammanhängande babbel.

Jag är glad att jag har Daniel, utan honom hade jag inte orkat gå upp ur sängen just nu.

Pappa, jag saknar dig oerhört mycket! Väntar hela tiden på ett sms från dig.
Pappa kom tillbaka, jag behöver dig!
Men jag vet att du har det bra nu, jag vet att du inte har ont längre, jag är glad över det!









Jag har lyckats att bli sjuk också, min hals gör jätte ont just nu.

Nu ska jag se på mtv med Daniel, kommer nog inte skriva i bloggen på ett tag, för jag vet inte hur jag ska formulera mig eller skriva.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glad för din skull att du har Daniel vid din sida. Om du orkar kanske vi kan ses någon gång under sommarlovet? Du vet att jag finns för dig Susan, det är bara du ringer om det är något. <3

2010-06-30 @ 22:56:51
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0