Trött halvt osammanhängande inlägg :)

Imorgon är det avslutning i skolan, äntligen sommarlov :)
Älskling kommer då också :D<3
Men dagen börjar med bup, läkare, prata om mina sömnproblem, få tabletter, eller jag hoppas på att jag får tabletter.

Just nu är jag väldigt utmattad så jag kan somna här i soffan, vilket jag redan har gjort en gång idag. Lite jobbigt faktiskt.
Har även ätit sommarens första persika :D Mums, jätte gott :)

Tittar lite slött på tv, snart börjar Vampire daires, det ska jag se och inte somna ifrån.

Har nu även börjat medf ögon droppar mot pollen, men näsan rinner skit mycket den med, usch.

Nej nu ska jag fortsätta se på tv, har inte lärt mig denna mini data än och så ser jag inget xD

Nu ska jag även bråka om soffan med min hund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0