Vila i Frid Pappa<3

Överallt syns tomheten du lämnade efter dig igår.
Överallt syns minnerna som alla har.
Överallt syns kärleken till dig som fyller upp många tomrum.

Du är saknad överallt, du kommer alltid att vara saknad och älskad.
Du försvann från oss igår pappa.
Jag klarade inte av att vara inne hos dig när det var dax, men Micke var det och jag vet att du är stolt över honom och över mig.

Jag är stolt över dig, du kämpade så hårt mot cancern, du var stark hela tiden, du gav inte upp.


Du kommer alltid vaka över oss, du kommer alltid finnas här hos oss i våra hjärtan, du kommer alltid vara runt omkring oss. Du kommer alltid att skydda oss från allt ont. Du är våran skyddsängel nu.


Pappa jag älskar dig mest av allt, jag saknar dig, dina skämt, din trygghet, allt med dig!

Jag vill att du kommer tillbaka men det kommer du inte, så jag glädjer mig att du har det bra och inte har ont längre.

Så pappa, jag älskar dig och vi ses snart!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Susan, gud jag kan inte förstå hur svårt detta måste vara för dig. Sitter och gråter bara när jag läser det du skriver och kan inte föreställa mig hur jobbigt och tufft det måste vara för dig. Jag är ledsen att jag inte ställt upp för dig så mycket som jag viljat. Men du ska veta att du har mig här och att du alltid kan ringa till mig om det är något du behöver. Vill du prata mitt i natten så ring mig, hoppas du har mitt nummer.



Du kanske vill ses någon dag nu under sommarlovet? om du orkar förstås. Jag finns här. En stor styrkekram till dig <3

2010-06-27 @ 18:43:01
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0