Allt känns helt okej nu!

Skolan idag var kort och vi hade bara Svenska idag :)
Och vi pratade om motivet kärlek i film böcker osv :)

Jag och Johanna stannade kvar på "mattestugan" som egentligen borde heta "Allt-Du-Ligger-Efter-Med-stugan" ^^
Tills jag skulle till ungomshälsan, vilket Johanna följde med på :) TACK!<3

Sedan gick vi ner till stationen tillsammans, jag skulle till Linköping och Johanna skulle hem, men mitt tåg kommer 10 min innan hennes. Menmen :)

Nästa vecka kommer bli grym, älskling kommer på onsdagen och innan de ska jag träffa massa folk och prata, måste skaffa sömntabletter så jag kan sova ordentligt!
Sen har man planerat in Lördagen, Bob Marleys Minnes Konsert med Bästa Johanna, älskade Daniel, underbara bror och kanske några av hans kompisar :D<3 Det kommer bli GRYMT kul ! :D<3


Men nu ska jag sova, hela min kropp skriker "lägg dig ner i sängen ist för att sitta upp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0