Flummigt inlägg.

Det var ett tag sedan jag skrev sist, vad kan man säga? Helgen var underbar! :)
Älskling var här :)
Var på Bob Marleys minnes konsert med Micke, Daniel och Johanna :D<3 Fan vad kul det var :)
Johanna sov även hos mig och igår tog hon massa fina bilder på Kelly :D


Idag är det ju skola och magen bråkar som fan och jag ligger efter med ett gäng saker, inte bra. I know that, men jag orkar inte bry mig som det är just nu. Bajs alltså.
Har i alla fall bra betyg i många ämnen och inte ett enda IG, det gör mig glad i alla fall! Har till och med högre betyg i Natur kunskap än vad jag hade förväntat mig, men måste lämna in ett gäng saker sedan är jag klar, men det ska nog gå fort om jag gör dem idag, fast först måste jag förbi pappa. Stannar nog inte där så länge eftersom jag måste plugga, det känns väldigt viktigt så jag kommer ut med godkända betyg.

Jag har en tendes att lägga sakeråt sidan när jag möter ett hinder oich koncentrerar mig helt på att komma över det oskadd, även om jag vet att jag inte kommer vara oskadd denna gången, jag vet det. Alla vet det.

Min mage bråkar också, jävla magkatarr. Hoppas bara att det inte går så långt så att det blir magsår. Skulle inte klara av det heller nu.
Vill bara hem och lägga mig under mitt täcke och ligga där och låtsas som ingeting har hänt, som om allt är vanligt. Men världen funkar inte så, det kommer inte bli normalt, aldrig någonsin igen. Det är bara och kämpa sig igenom det här och stötta sig på så många som möjligt och hålla hårt i många personer.


Känner att inlägget är väldigt flummigt, men det får ni ta... Eller bara acceptera, så slutar jag här tills jag fått ordning på mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0